هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۲اتهام بزرگ نکونام به سپاهان| وقت‌کشی و کم‌کاری اصفهانی‌ها

  • کد خبر: ۱۸۰۷۸۳
  • ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
۲اتهام بزرگ نکونام به سپاهان| وقت‌کشی و کم‌کاری اصفهانی‌ها
سرمربی استقلال بعد از باخت به سپاهان حریفش را به وقت‌کشی و توپ‌جمع‌کن‌های اصفهانی را به کم‌کاری متهم کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام بعد از باخت به سپاهان نسبت به زمینی که در اختیار این باشگاه است، گلایه کرد: «با توجه به زمین بدی که امسال سپاهان دارد و شرایط را سخت کرده می‌دانستیم بازی مستقیم انجام می‌دهند. بازی با تراکتور آن‌ها را دیده بودیم. توانستیم این نوع بازی را کاملاً کنترل کنیم. درباره صحنه گل باید بگویم که قبل از پنالتی هم بازیکن ما را هول دادند. البته باید اجازه بدهیم کارشناسان صحبت‌هایشان را انجام بدهند. تحت تاثیر چیزی قرار نگیرند. صحبت حق و جوانمردانه‌ای انجام بدهند. در نیمه دوم تیم ما کاملا سوار بازی بود. تیمی که به تراکتور و ذوب آهن ۵گل زده بود در این بازی یک موقعیت گل نداشت. برعکس تیم ما ۳-۲موقعیت گل داشت، ولی متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم.» 


سرمربی استقلال نسبت به امکاناتی که در اختیار داوران قرار گرفته نیز گلایه کرد: «چند مورد برای من خنده‌دار بود. در بازی به این حساسی داوران هدست نداشتند. این واقعاً آخرش است! در ورزشگاه آزادی که میزبان هستیم، توپ‌جمع‌کن‌ها و افراد کنار زمین با ما نیستند، اما امروز توپ‌جمع‌کن‌ها توپ نمی‌دادند. توپ‌ها را کم کرده بودند. چیز‌هایی دیدیم و خداراشکر می‌کنیم که تیم سپاهان را به این کار‌ها مجبور کردیم تا این اتفاقات بیفتد.»

سرمربی استقلال از تصمیمات داوری که در بازی قبل اتخاذ شده نیز گلایه کرد: «۲بازی قبل، ۲پنالتی برای ما نگرفتند. هیچ صحبت و اعتراضی نکردیم. در بازی با سپاهان اما روی یک صحنه در محوطه جریمه حریف بازیکن من توپ را شوت کرد، دست بازیکن حریف باز بود. توپ به دستش خورد، اما پنالتی نگرفتند. ما هم مثل باشگاه سپاهان و دیگران هوادار داریم. باشگاه بزرگی داریم. توقع داریم عدالت رعایت شود. چیز زیادی نخواستیم. سال قبل، به نظر من که مربی استقلال نبودم در حق این تیم اجحاف شد. امسال دوباره در سه هفته این اتفاقات افتاده، امیدوارم اشتباه کرده باشم. ناظمی در یکی دو صحنه نتوانست تصمیم درست بگیرد.»

نکونام به بیان این نکته تاکید دارد: «در بازی با تیم سپاهان که یکی از بهترین تیم‌های چندسال اخیر را جمع کرده، فوق‌العاده بازی کردیم. آن‌ها را مجبور به دفاع کردیم. مجبور کردیم زیر توپ بزنند. مجبورشان کردیم وقت تلف کنند و اتفاقاتی خارج از چارچوب فوتبال بیفتد مثلا توپ‌جمع‌کن‌هایشان توپ ندهند. ولی ما هم باید یاد بگیریم در بسیاری از مسابقات این شرایط برایمان به وجود بیاید و بهترین عملکرد را داشته باشیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->